Fin dag

Har haft en fin dag i stan. Var på Nola och läste poesi och det var så himla roligt. Efter vi läst klart fick hela klassen skriva "snäll-lappar" till oss vilket gick ut på att dom skulle skriva något som de tyckte var bra med det vi läst. Alla hade skrivit så himla söta saker, man blir så glad. Det var så roligt att träffa Annelie också! :)

Efter vi varit på Nola så fikade jag med fina Ida, har saknat henne så mycket. Efter fikat skulle jag på ett möte men då jag kom dit så visade det sig att jag skulle dit först en timme senare (trodde jag) så då gick jag till Amanda och hälsade på henne en stund. När jag kom tillbaka en timme senare så visade det sig att jag skulle ha varit där tidigare ändå men att min kalender i mobilen flyttat fram alla möten en timme p.g.a. sommartiden. Så då hade jag missat det ändå, men det löste sig som tur var.
Efter det blev det en sen lunch med farmor, Anna och Tove och sedan åkte jag med dom hem.
Nu ska jag snart se Top-Model och Saltön ;)
Idag fyller många jag känner år, mormor, min farbror Jonny och Emilia bla, så stort grattis till dom! Hoppas eran födelsedag varit kanonbra! <3
Ha de bra mina vänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu