förtidspensionär, eller?

Haha, fick hem ett brev idag angående min "allmänna pension". Detta gör ju inte direkt att mina misstankar angående min förtidspension vid 25 försvinner. ;)
Nu sitter jag och försöker plugga men kommer hela tiden på andra saker att göra istället. T.ex. lyssna på Salem al fakir, gosa med mina katter, läsa bloggar, kolla facebook och annat nödvändigt. Men ett par uppgifter har jag hunnit med i alla fall och dagen är ju inte slut än.


Laddar upp en bild på Emilias födelsedagstårta hon fick i Tanzania eftersom jag är så extremt sötsugen. ;)


/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu