Grey's anatomy

Fredag idag då och jag har rensat bland alla saker jag hade i lägenheten, allt har stått ute på våran inglasade altan och jag vet inte hur många gånger pappa har sagt att jag måste ta bort dom. 
Jag har dock dragit ut på det hela tiden, det känns inte roligt att behöva gå igenom de där sakerna, det påminner bara om min tid i lägenheten som jag faktiskt saknar oerhört mycket även om det på ett sätt är rätt skönt att bo hemma också.
Nu är det dock gjort och det känns rätt bra att få lägga det bakom mig.
Idag är jag dock inte på så jättebra humör, väntar fortfarande på provsvaren från vårdcentralen och jag blir bara mer och mer less för varje dag som går, men det gäller att tänka positivt även om det är svårt när veckorna bara går och det inte går att hitta något fel.
Nej nu ska jag se på lite Grey's anatomy så kanske jag blir på lite bättre humör!
Ha en trevlig fredag allihopa!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu