hon känner efter om det här är att vara fri

Vaknade tidigt idag av två katter som hoppade upp i min säng och ansåg att det var dags att stiga upp, jag höll inte med men vad har man för val?
Nu ska jag snart åka iväg och hämta ut mina diktsamlingar och sedan åker jag till Anna för att gosa en sista gång med Tove innan dom åker till fjälls. Jag kommer dock få sådan abstinens så att jag kommer åka och hämta hem lillgumman redan på måndag!
Ikväll är det dags för dans och vi ska få våra skor idag så det känns superbra. :)
Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu