I want to have control

Har inte alls mått bra idag och har därför inte skrivit något här i bloggen. Blev jättedålig igår när jag var på dansen, fick jätteont i magen och mådde jätteilla. Tog mig tillslut hem och gick och la mig direkt, dock mådde jag inte bättre när jag vaknade så det blev ingen praktik idag.
Har legat framför tv:n hela dagen, sett på Grey's och bara vilat.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och försöka sova bort det onda så jag kan åka och hälsa på Caroline imorgon. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre, ska bli så roligt att hälsa på henne!
Nej, nu ska jag se klart Lyxfällan och sen blir det sängen.
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu