it's my troubles i should leave behind

Sitter och försöker bestämma mig för vad jag ska läsa på måndag då jag ska på Nola och läsa poesi. Har plockat fram alla som jag skulle kunna tänka mig att läsa så nu är köksbordet bombat med en massa papper.
Förhoppningsvis får jag snart hem min diktsamling också, är sjukt nervös faktiskt, tänk om jag gjort en massa fel i den här också? Då blir jag gaaaalen! ;)
Nu ska jag snart fixa lite mat innan jag drar iväg för att först träffa Anna, farmor och Tove och sen åka och jobba kvällen.
Ha de bra!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att det ALDRIG är fel i ens egna texter! Som textförfattare, diktare osv. avgör man helt själv HUR orden skall stavas. Detta görs mest för att förenkla för läsaren eller hur? (att det är fel i andras texter är en helt annan sak =D) Kramar i massor

2010-03-29 @ 08:15:30
Postat av: Mamma

Mitt "namn" försvann från ovanstående kommentar!Undrar vart det tog vägen?

2010-03-29 @ 08:19:52
Postat av: Sara

Haha jaa det kanske är så det är ;) Kramar <3

2010-03-29 @ 19:37:29
URL: http://tumaini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu