keep on walking

Oj vad tioden har gått fort, har inte hunnit med att blogga något. Har jobbat och jobbat och då jag varit ledig har jag mest sovit! :)
Det går riktigt bra på praktiken, jag trivs superbra. Jag har även anmält mig till vikarielistan så förhoppningsvis får jag extrajobba lite där ibland också! :)
Igårkväll var det dansträning och det känns i kroppen idag kan jag säga, jag lärde mig fyra nya danser, riktigt roligt var det!
Nu sitter jag och ska äta frukost och finslipa lite på en dikt jag ska läsa på Tove's dop. Känns lite nervöst men det ska förhoppningsvis gå bra.
Nej nu blir det Oboy och mackor.
Ha en bra dag allihopa!
/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu