måndag, måndag, hela dagen måndag

Jag har precis kommit hem från jobbet. Ikväll ska jag och mamma åka på hockeyn, nu får dom se till att vinna då dom äntligen är på slutspelsplats. Det skulle vara så skönt om dom kunde klättra upp lite mer så det inte finns någon risk att dom åker ur.
Idag har det varit lite lustigt väder här i skogen. Det har blåst så kopiöst och sen började det spöregna. Jag tänkte "REGN I MARS?" Dock inte mig emot, jag längtar så mycket efter våren och sommaren. Har varit less på snön och kylan bra länge nu.
Nu sitter jag och ser på Grey's och dricker oboy. Tänkte bara ta det lugnt tills det är dags att åka.
Ha det bra!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu