Modo-Timrå

Usch, jag har aldrig varit så nervös under en hockeymatch förut. Spännande var det hela vägen fram till slutsignalen. Synd att inte Modo vann men det var ju tur att Luleå också förlorade idag så dom inte drar iväg så många poäng från Modo. För det ska bli slutspel, det måste det bli!
Nu sitter jag och ser på Philip och Fredriks Boston tea party och sen ska jag sova.
Jag drabbades av en elak förkylning förra veckan och jag hoppas verkligen att min näsa mår lite bättre imorgon så jag kan gå på praktiken (har praktik på hemtjänsten). Jag vill inte missa för mycket, sen är det ju roligt att jobba också!
Godnatt mina fina vänner!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu