onsdagonsdagonsdag

Hej mina vänner!
Är hos farmor och farfar. Anna har klippt mig och färgat mitt hår så nu ser jag ut som folk igen!
Nu ska jag snart åka iväg till stan för att träffa Amanda och fika och sen åka på dansen.
Vaknade tidigt imorse och hade så himla ont i magen men kom ju på att jag inte kan ta min nya medicin då man inte ska köra bil då man tagit den och köra bil måste jag ju eftersom jag ska till stan. Får prova den imorgon istället då jag bara jobbar på kvällen och inte behöver köra någon bil alls.
Sitter och kollar igenom alla farmors bilder hon har på datorn.
Laddar upp en bild på mig när jag var liten ;)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Michaela

men GULLE!!!! Du är dig lig ;P

2010-03-24 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu