Poetry slam

Vaknade klockan 7 idag av att jag rabblade dikter högt! Haha, det måste vara tänkt att jag ska åka på Poetry slam ikväll! Kunde inte somna om heller för det bara gick runt i huvudet på mig ;) Men inte kan jag åka inte, har varken pengar eller tid! :( Det skulle verkligen vara jätteroligt eftersom chansen är rätt stor att man kan ta en plats i finalen då man kan lägga ihop tidigare poäng med de poäng man får ikväll.
Kvalvinnarna har gått direkt till finalen, sen är det de fem bästa av de övriga som också går vidare. (kolla listan).
Jag och Julija har bara två poäng för att komma förbi han som har den sista finalplatsen. Frustrerande? JA!


KVALVINNARE:
Vilgot Åkerblom
Vidar Berg
Josefin Hellgren

ÖVRIGA TÄVLANDE:
Poeter som i nuläget är kvalificerade till finalen:
1. Nelly Ericsson (14p)
2. Hanna Hörnberg (10p)
3. Ylva Andersson (9p)
4. Johanna Nyberg (8p)
5. Erik Wikström (7p)
Poeter som i nuläget INTE är kvalificerade till finalen:
6. Julija Sidner (6p)
6. Sara Lundin (6p)
8. Marie Salomonsson (5p)
9. Sara Lundell (4p)
10. Yvonne Margareta Eriksson (3p)
11. Gabriel Nordström (2p)
11. Mattias Huselius (2p)
13. Markus Modin (1p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu