sommar och sol

Idag har jag varit hos Anna, Marcus och Tove. Var med på vårdcentralen då lill-gumman skulle få två sprutor. Hon tyckte nog att det var obehagligt men hon var så duktig gumsan. Tänk att jag tycker hon växer så oerhört mycket för varje gång jag ser henne och jag träffar henne ca 3 ggr per vecka. Hon är så himla söt lillkusinen min :) Igår hade Anna, Tove och Farmor varit till stan och då hade Anna köpt Jeansleggings till Tove så hon och jag skulle kunna matcha, haha :)
Nu har jag pluggat lite datakunskap och ska även ta mig an Medicinsk grundkurs.
Förövrigt så längtar jag till sommaren, så otroligt mycket längtar jag. Ge mig sommar och sol NU!
Hoppas ni haft en bra dag!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu