söndag 7.3.2010

Idag har jag varit hos Anna, Marcus och Tove hela dagen. Vi har varit ute på promenad, sett på film sen har jag gosat en massa med lillgumman. Hon är så himla söt lillkusinen min :)
Nu sitter jag och ser på Grey's och laddar inför den kommande arbetsveckan. Jag jobbar först måndag, tisdag och onsdag, sen är jag ledig torsdag för att sedan jobba fredag, lördag, söndag och måndag. Så det blir en lång vecka men det ska nog gå bra, jag trivs så bra på min praktikplats så!
Idag har min mage gjort så ont så jag trodde jag skulle behöva åka på sjukhuset (igen) men som tur av blev det lite bättre efter en tag. Hoppas jag får provsvaren imorgon bara, annars måste jag fråga efter en annan värkmedicin. Har ätit maxdosen Ipren nästan varje dag i 1½ månad nu.
Nej nu ska jag fortsätta och se på Grey's innan jag ska sova.
Ha de bra!
/Sara
Kommentarer
Postat av: sofie

Det ska bli intressant att höra vad det är för fel på din mage, varför du har så ont. :( Hoppas svaret kommer snart så du slipper fundera mer - hoppas också att det går att göra något åt!

Kramar från Sofie

2010-03-08 @ 15:24:52
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu