strålande sol

Har alldeles nyss kommit in genom dörren, har jobbat sedan 7 imorse. Det har varit en riktigt rolig dag måste jag säga. Solen har varit framme hela dagen och då blir man ju på så bra humör också. :)
Dock är jag supertrött för jag sov inte mycket inatt p.g.a. magont men det är ju som det är.
Nu ska jag bara byta om och sedan bär det iväg till stan, jag och mamma ska på hockeyn ikväll så nu får Modo se till att vinna! :)
Nu har jag dessutom helg, är ledig i tre dagar. På lördag ska jag och Anna ha myskväll, jag har hyrt två filmer som vi ska se (Luftslottet som sprängdes och Bröllopsfotografen).
Nej nu måste jag skynda mig!
Ha de bra!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu