Tidig morgon

Är ju alltså ledig idag och vad gör jag?
Jo vaknar klockan 8 och kliver upp och tvättar, jag är ju sjuk!
Nu ska jag äta frulle och sen plugga lite, måste försöka göra några fler datauppgifter!
Måste berätta om hur förbaskat klantig jag är. Jag stukade foten regält i somrast och fick gå med kryckor i sex veckor, nu igår så halkade jag på isen och skadan gjorde sig påmind. Har lindat foten ordentligt och hoppas att svullnaden lägger sig snabbt. Klantig är vad man är.
Hoppas verkligen provsvaren ligger i postlådan idag annars måste jag verkligen få tag i dom på vårdcentralen, hur kan det ta sådan här lång tid att få svar på några prover? 
Hoppas ni får en bra dag.

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu