tisdag

Har varit på skolan hela dagen idag, vi hade en diskussion angående ändringarna dom tänkte göra och vi kom tillslut fram till en lösning som verkade passa alla. Känns skönt att det gick att lösa. Känns bra då lärarna ville ställa upp och lyssna på oss som inte ville också och faktiskt försökte lösa det till allas bästa.
Provade den nya medicinen idag förresten, den verkar fungera bra men jag blir jättetrött av den, det är det dock värt eftersom en stor del av smärtan faktiskt försvinner för ett tag.
Fick tillbaka en massa uppgifter idag på skolan också, blev superglad då det bara är ett par småsaker jag ska komplettera, läraren var mycket nöjd och hon tyckte att jag jobbat på så bra trots att jag varit/är sjuk. Så det känns bra, jag var så himla orolig för att jag skull behöva komplettera jättemycket eftersom det känns som att jag inte lagt ner så mycket tid som jag borde. ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig, blir en tidig kväll!
Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu