Don't turn away from me

Idag vaknade jag verkligen inte på rätt sida, har alldeles för mycket saker jag måste och borde göra men jag har verkligen ingen ork.
Ska iaf försöka börja med powerpointuppgifterna och veckans uppgift i medicinsk grund.
Igår efter jobbet ringde jag vårdcenralen och fick prata med en jättetrevlig och hjälpsam sköterska. Jag mår inte så bra av medicinen jag äter så jag skulle vilja ha en annan. Hon satte upp mig på en telefontid hos läkaren jag går till så hon ska ringa idag vid 11.30. Hoppas det finns några andra, bättre tabletter bara.
Jag fick förresten brev från sjukhuset igår. Jag ska på sjukhuset två gånger på olika ställen och det var 3 månaders väntetid på den ena tiden och den andra var det 2 månader. Jag blev så bitter när jag fick det andra brevet igår så jag gick ut på en långpromenad..
Nu är iaf det mesta inför sommarjobbet fixat, det känns som att jag har fått ett bra schema! Så det är jag väldigt nöjd med! :)
/Sara 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu