Kom hem nu

Igår pluggade jag verkligen hela dagen, tror det blev 7 timmar sammanlagt, men jag lyckades göra bort två rätt stora uppgifter, tre datauppgifter och en komplettering, så jag känner mig himla nöjd!
Nu ska jag snart iväg till stan och träffa Amanda, sen ska jag på ett möte i stan mellan 13.30-14.30. Klockan 15.00 ska jag vara i Husum på vårdcentralen så det blir lite stressigt. Efter vårdcentralen ska jag tillbaka till stan då jag har dansträning ikväll, ska även träffa Sara en stund!
Jag lägger in en bild på bror och Anna bara för att jag saknar dom och vill att dom ska komma hem nu!
Ha en bra dag!



/Sara

Kommentarer
Postat av: Erlendmarlene

Interesting site. Worth the visit!

2011-03-29 @ 11:28:37
URL: http://erlendmarlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu