Snart är sommaren här

Åh, det är verkligen superhärligt med det fina vädret! Har fått lite färg de senaste två dagarna också! :)
I fredags var jag på Knasiga Kojan med tre av mina kusiner, ska lägga in lite bilder sen. Det var riktigt roligt, men varmt, gud vad jag svettades! ;)
Imorgon bär det iväg till mormor & morfar, min moster och kusinerna! Jag, mamma och farmor ska åka, det blir roligt, då blir det en massa mer bus med småtjejerna! :)
Michaela och Emma, vi måste hitta på något snart, och Michaela ta och kom hem från Sollefteå nu! Saknar er tjejer!
nu blir det några fler avsnitt Segemyhr innan jag ska sova!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Det måste vi älskade vän! Bara att säga till när du kan! <3

2010-05-17 @ 16:10:48
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu