Söndag

Har varit rätt sur och bitter de senaste dagarna! Höll på att tuppa av på dansen i torsdags och sedan dess har jag inte varit riktigt pigg, magen gör verkligen ont jätteofta, men nu börjar de nya tabletterna fungera iaf så det känns bra!
Det är tur att jag har min lillprinsessa som alltid får mig på bra humör! <3
Idag sov jag jättelänge, till 12.30 och efter att ha sett en film for jag ut och gick/joggade en sväng, det var riktigt härligt faktiskt!
Nu ska jag försöka plugga lite!
Saknar mina tjejor! Vi måste hitta på något snart, tråkigt att Michaela är i Sollefteå bara, när kommer nu hem nästa gång vännen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi saknar dig! Vi måste hitta på något snart darl! Hur har det gått med ice age? Hoppas du gillar dom! :)<3

2010-05-12 @ 12:51:34
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Det måste vi verkligen göra min vän! Jag har inte kollat än ;) Men ska ta ett ice age-maraton någon natt så ska jag se allihopa! :D Saknar dig! <3

2010-05-15 @ 23:22:31
URL: http://tumaini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu