Torsdag

Jag har haft alldeles för mycket tankar i huvudet den här veckan för att kunna blogga. Det är för många beslut som ska fattas och för mycket saker som händer hela tiden. Men jag ska bli bättre på att uppdatera, det ska jag. Tänkte skriva lite om veckan som varit i alla fall. Har bl.a. varit en sväng på akuten, fick svårt att andas på dansen i tisdags.
I tisdags träffade jag Emma och Michaela efter skolan, det var roligt att få träffa dom en stund innan dansen! :)
Igår var jag först i stan på fm och på kvällen var jag hos Anna då det var en som kom dit som sålde smink, vi fick lära oss vilka färger som passade oss och vilket smink som passar oss bäst, det var riktigt roligt! :)
Ikväll ska jag i alla fall på Satc 2 med tjejerna, det kommer bli så himla roligt! Helgen kommer också bli superbra, jag behöver verkligen en helhelg med vännerna!
Nu ska jag försöka plugga lite innan jag åker till stan!
/Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

kooommer ju tillbaka pluttesnutt!

2010-05-28 @ 17:26:37
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Glömde ju hjärtat! haha <3

2010-05-28 @ 17:26:55
Postat av: Emma

Jag saknar dig med gumman! <3

2010-06-14 @ 16:49:06
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu