Undebara sommar

Åh så underbart det är ute nu!
Har haft några underbara dagar i solen.
I onsdags var jag på skolan på förmiddagen, sen träffade jag finaste Emma och vi satt och pratade i hamnen! Emmelie och Kristin kom också dit! :) Vi håller även på att planera lite inför nästa helg, det kommer bli kanon!
Michaela har återvänt till Ö-vik nu! Har saknat dig så mycket vännen, är glad att du är tillbaka! :)
På kvällen var jag och grillade hos Sara, var hur mysigt som helst! Vi lyssnade på Gylletider och det var så himla soligt, varmt och härligt!

Idag har jag varit barnvakt till Tove mellan 8.30-14.30! Var hur roligt som helst! På förmiddagen så mös vi på stan med Emma :) Vid 12 gick jag och fyllde i min tatuering. På eftermiddagen blev det en fika på UH med Maire och sen gick jag och Sara på en liten promenad. :)
Jag införskaffade även ett superfint linne på HM, det fanns ett kvar, rätt storlek och det kostade bara 49.50. Klart man måste slå till! :)
Ska lägga upp bilder sen, både på linnet och lite bilder från båda dagarna! Måste bara hitta kabeln till telefonen! Lånar en bild av Emma så länge! :)
Tove har varit så himla snäll och duktig hela dagen! Hon är så underbar lill-gumman min! <3


Lånar den här bilden av Emma! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu