Födelsedagskalas

Är nu hemma i skogen och har fått en supergod middag, fick lax med pärer, så enormt gott!
Nu kommer snart lite släktingar så ska vi ha födelsedagskalas en dag i förväg. <3 Imorgon åker jag ner till stan igen för att ha födelsedagsmys med tjejerna! <3

Jag har förresten fått ett paket från Åsa med familj i Göteborg. <3 Ett stort lila paket har jag fått! Blev så glad, jag ska dock hålla mig med att öppna det tills imorgonbitti! Är så nyfiken, går och klämmer på det hela tiden! :) Haha!

Hoppas ni får en supermysig fredagskväll!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Love you too underbara du! Puss <3

2010-11-21 @ 02:32:09
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu