Godnatt

Det kändes som att seminariet gick bra, eller jag hoppas det i alla fall.
Dock har inte klumpen i magen riktigt försvunnit än, men efter en ordentlig sovmorgon imorgon ska det nog kännas bättre!

Var på Yoga med tjejerna ikväll, det gick mycket bättre nu andra gången och det känns som jag börjar komma in i det! Riktigt rogivande faktiskt, somnade nästan under avslappningsdelen ;).

Har spelat Betapet i nästan tre timmar med mamma och Ante ikväll, riktigt roligt faktist, nördigt, men roligt :D
Nu ska jag äta nyponsoppa och sen krypa ner i sängen och se lite Segemyhr!


Måste lägga upp en sommarbild för att jag längtar så mycket till sommaren redan! Det spelar ingen roll hur mysigt det är med julen, jag gillar ändå inte vintern. Hade gärna velat ha sommar året runt, tycker verkligen inte om mörkret och kylan!

Godnatt! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu