Happiness feels a lot like sorrow

Idag har jag haft mycket finbesök. Först kom Anna, Marcus och Tovis och hälsade på, fick mysa en massa med min gojänta. Efter det kom Anna G på besök och nu har pappa varit här! Roligt med alla som kommer och hälsar på! :)
I eftermiddag har jag varit på ett möte och nu ska jag snart iväg på friskis för medeljympa! Har ordentlig träningsvärk sen pulspasset igår men känner mig ändå rätt taggad.

Känner mig inte på något skrivhumör så det blir inget långt inlägg. Kanske kommer på något att skriva om ikväll!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu