Ja ä int bitter jaaä

Hade ju min första dag åter på universitetet idag, det var roligt men otroligt nervöst. Det känns bra att vara tillbaka igen, det ska gå bättre den här gången, det måste det göra.
Har även varit uppe på sjukhuset idag och varit irriterad på läkare som inte gör sitt jobb och skriver ut fel mediciner samt feldoserar, arg blir man verkligen!

Ikväll var Michaela, Emma och jag på yoga på Friskis. Det var intressant, haha! Jag hade så svårt för att hålla mig för skratt då alla övningar hade så roliga namn, ex: "Du befinner dig nu i det glada barnets position". Haha jag höll på att börja tokskratta flera gånger, men jag ska ge det en chans till, kan tänka mig att det blir bättre bara man kommer in i det.

Nu ska jag strax sova och ladda batterierna för en ny dag med sjukhusbesök och föreläsningar. Ska vara uppe på sjukhuset klockan 10 för att förbereda mig inför röntgen. Frågan är bara hur jag ska kunna ligga stilla i 45-90 minuter, det återstår att se. jag hoppas verkligen det går lika fort som det gjorde förra gången! :)

Jag har förresten kommit på en liten rolig idé idag, eller snarare ett projekt. Tänkte att det kan vara bra att ha lite att se fram emot och sikta på nu när vintern kommer. Så har pratat med Anna och smidit lite planer, ska berätta mer när idéerna blivit mer planerade och så! :)


Hittade en bild på Michaelas konstverk från förra hösten! Så snygg! :)


Godnatt! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad glad jag blir att det kändes roligt att börja i plugget igen= ) den här gången kommer du garanterat att klara dig igenom skiten!

Puss

2010-11-10 @ 11:42:06
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu