Korthårig

Har varit hos frisören nu på förmiddagen, det blev kort och jag har lite ångest över det. Men det känns bättre och bättre för varje minut som går. Snart kanske jag kan acceptera längden. Det var ett stort steg att klippa bort längderna nu när jag tillslut sparat ut, men samtidigt så kändes det rätt att göra såhär. Det är ju inte alldeles för kort i alla fall! :)


Det syns kanske inte sådär superbra på bilderna men det är säkert en decimeter som försvunnit från mitt huvud! Men förändning förnöjer som frisören sa! :)

Nu ska jag städa lägenheten och sen åka hem till mamma och pappa för att fira min födelsedag i förväg!
Ska ju även få pussas med min lill-Tovis ikväll! <3

Ha det bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Michaela

Du blev jättefin i nya längden <3

2010-11-19 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu