Lördag 13/11-10

Hej på er!
Mådde inge bra igårkväll, hade så ont att jag trodde jag skulle gå åt. Lyckades somna tillslut men mådde inte så mycket bättre när jag vaknade. Skulle ju spendera dagen i biblioteket med tjejerna men så blev det inte. Har istället legat i sängen hela dagen (har inte ens bytt om från pyamas än). Har sett på Astrid Lindgren-filmer (Madicken och Rasmus på luffen) och dessutom läst mina 100 sidor i Evidens-boken som vi ska ha läst till måndag. Så helt oeffektiv har jag inte varit i alla fall.

Söta Emma kom förbi efter lunch och jag fick lite "krya på dig-godis" av henne. Så snäll hon är! <3
Nu ska jag snart ta mig en trappa ner för att se film med Michaela och Carro. <3 Det blir dock en tidig kväll ikväll hade jag tänkt. Jag ska sova länge och hoppas på att det känns bättre imorgon!

Massor av grattiskramar vill jag också skicka till min bror och min morfar som fyller år idag. Bror min fyller 22 och morfar fyller 65. Jag hoppas och tror verkligen att dom har och har haft en superbra dag! <3


Vinterbild från förra året!

Hoppas ni har en bra lördag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu