Måndag

Hej på er!
Igårkväll sov jag hela kvällen, somnade vid 19 och vaknade vid 21. Somnade sedan vid 23 igen och vaknade strax innan väckaren ringde klockan 7 imorse, så tidigt har jag inte varit uppe på länge kan jag säga. Det gick dock helt okej, tog mig till skolan där vi hade litteratursökning och en uppgift till klockan 11. Har sedan pluggat nästan hela eftermiddagen.

Nu håller jag på att laga middag (ugnspannkaka) och ska sen börja med den sista artikeln som ska granskas.
Det blir även lite filmtittande ikväll, ska se "Dear John." Någon som har sett den?


http://levasomkarin.files.wordpress.com/2010/06/dear_john_mti.jpg

Detta blev ett riktigt tråkigt inlägg, kanske får till ett roligare inlägg senare ikväll!

Ha det bra /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Helt jävla underbar film! <3 Vad tyckte du vännen?

2010-11-16 @ 16:45:39
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu