Möte, skola, hockey

Hej på er!
Steg upp supertidigt för att traska iväg på ett möte. Klockan var ställd på 07.30 vilket är omänskligt tidigt för mig ;).
Efter mötet gick jag vidare till skolan där vi hade redovisning, våran grupp var väldigt oförberedda då vi inte visste att det skulle vara en muntlig redovisning inför klassen. Jag tycker dock att vi gjorde det superbra även fast vi inte var så förberedda! Team work! :)

Efter skolan gick jag och träffade Michaela och Carro en sväng i bibblan <3. Töserna är så oerhört duktiga då dom sitter där och pluggar nästan hela dagarna! Jag önskar att jag också kunde det!

Nu ikväll har jag varit på hockey med familjen, det var riktigt roligt att se Modo vinna, jag har faktiskt inte varit på någon förlustmatch i år! :)
Träffade även Emma och Jenny på hockeyn, så roligt att dom också var där! :)<3

Nu ska jag duscha, äta och sen sova, imorgon ska jag klippa mig, funderar på att göra en drastisk förändring, vad sägs om kort hår?

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu