Mysdag

Har haft en mysig dag på stan med min kära moster och mina kusiner Elvira och Ellen! <3
Vi shoppade lite, fikade, hämtade ut Elviras glasögon och sist men inte minst var vi i lekparken, det var riktigt roligt att få "leka av sig" lite! :) Elvira fick ju som sagt glasögon och hon var så fin i dom lillgumman!

Jag har förresten kastat kryckorna för den här gången (förhoppningsvis för alltid). Nu kan jag gå nästan helt normalt och det gör inte ont hela tiden. Jag hoppas verkligen jag kan gå på träningen imorgon, känns det såhär så tänker jag gå och ta det väldigt lugnt, inte springa eller så!

Nu sitter jag och väntar på att Tea ska komma förbi en stund och ikväll ska Amanda komma hit! :) Alltid roligt med besök! :)



Köpte den här boken av Elvira då hon sålt jultidningar. Jag hade glömt att jag beställt den och blev så glad då jag fick den idag. Nu kan jag kanske laga något annat än snabbmakaroner till middag. ;)


Hoppas ni också haft en mysig dag!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu