Mysdag och ny hårfärg

Hej på er!
Har haft en mysig dag på stan med min moster och kusin! <3
Skippade träningen idag då jag har sjuk träningsvärk och då jag känner att jag håller på att bli förkyld. Imorgon är jag dock igång igen då det är dags för ett corepass!
Nu sitter jag här med färg i håret och ska bli mörkhårig igen! Känns bra då min utväxt inte var att leka med. Blekt var det också men snart är mitt "rätta jag" tillbaka igen! ;) Håller på att städa lite medans jag färgar håret, ibland är jag rätt bra på att göra flera saker samtidigt.

Såhär ser jag ut nu, kommer upp en efterbild sen!



Hoppas ni haft en bra dag! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Sööötnos!

2010-11-03 @ 19:25:18
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu