Mysdag

Har haft en mysig dag med familjen hos min moster med familj + mormor och morfar. Vi har grattat lill-kussen som fyller 2 år! Sötgumman har stått för underhållningen hela dagen genom att bl.a. sjunga sin favoritsång "Jag vill vara din Margareta" om och om igen! :) Har nu hennes skönsång som ringsignal på min mobil, gullunge är vad hon är.
Nu ska jag snart dra iväg på ett medelpass på Friskis. Det känns lite tråkigt att gå ensam men det går nog bra när man väl är där! :)
Imorgon börjar jag ju då plugga igen, jag är sjukt nervös. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra, men jag kommer nog inte sova någon skönhetssömn inatt direkt.


Gull-Ellen! <3

Hoppas ni haft en bra helg! /Sara
Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnöten <3

2010-11-13 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu