Plugg och hockey

Sitter hemma i skogen och har "nästan" precis vaknat till liv. Somnade klockan 23 igårkväll och lyckades inte pallra mig upp förän strax efter 12 idag. Sjukt trött tjej alltså, men det var nog välbehövligt som Emma sa.
Har lyckats plugga lite idag i alla fall. På måndag börjar jag ju på riktigt, jag är så himla nervös!
Igårkväll tog vi det bara lugnt, spelade kort hela familjen. Det var roligt att alla var samlade, det var riktigt länge sen sist.
Nu ska vi snart iväg och se Modo vinna över Linköping. Dom måste bara vinna! :)
Jag saknar mina Ö-vikstjejer! Jag längtar så mycket tills våran Sundsvallsresa, det kommer bli så himla mysigt! <3







Hoppas ni alla har en bra helg!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu