Redo för julen

Har snart köpt klart alla mina julklappar, det känns så skönt! :) Har även köpt födelsedagspresenter till Mamma och Tove! :)
Har pappas julklappar kvar och sen ett par stycken till!
Har även köpt en "superfin" vit mini-plastgran på Classes och lite annat julpynt, nu är jag snart redo för julen såhär i slutet av november. Nu måste jag bara hem och hämta resten av mitt julpynt samt julkalendern med Pelle Svanslös så är jag redo! Haha!

Idag har jag umgåtts med Evy, hon var här och hälsade på och sen gick vi en sväng på stan, det var roligt att ses igen! :)
Ikväll har jag varit på hockey med Pappa, det var roligt! Synd bara att Modo inte vann, men det var en rätt bra match de första perioderna!
Har även spelat en massa Betapet med mamma och broder, det är vårat kvällsnöje numera! ;)

Imorgon måste jag kliva upp i tid och plugga hela dagen, jag har inte pluggat något alls idag och tentan är ju på fredag så det blir att plugga 100% imorgon!

Godnatt på er! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu