Seminarium

Sitter och äter en stadig frukost innan det är dags att bege sig mot skolan. I eftermiddag har vi nämnligen vårt första seminarium och jag är sjukt nervös, men jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra, eller helt okej i alla fall!
Idag är enda dagen vi har planerad lektionstid, sen har vi tenta på fredag så det blir pluggeliplugg resten av dagarna i veckan!

Jag har blivit helt kär i Skönheten och odjuret sen vi såg den i lördags, jag måste absolut köpa den filmen!
Måste lägga in samma klipp som Carro! Hur underbar är inte den här sången! Jag blir så glad varje gång jag hör den! :)




Hoppas ni får en underbart bra dag! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas seminariumet gått bra idag vännen! Tror jag säkerligen att det gjort.

Vi får peppa varandra i veckan inför våra tentor. Lite nervöst men kommer säkerligen gå bra! Tror du inte? Åh, skönheten och odjuret. Blir aldrig trött på den filmen, skulle kunna se den idag igen. Så underbar! Puss <3

2010-11-22 @ 14:48:22
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: caroline

Klart seminariumet gick bra! :) Åhh, underbar låt! Speciellt Chip vid 1.40, haha! Älskar honom! Älskar den filmen!

2010-11-23 @ 09:35:11
URL: http://caroliinestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu