Sundsvallstripp och hemlängtan

Igår bar det iväg till Sundsvall med tjejerna för en heldag med Ikea, Birstad, besök hos Michaelas föräldrar, besök hos hennes syster Frida och hennes sötkanin och sen avslutades kvällen med Max och bio. En mysig heldag blev det med mina underbara tjejer! <3

Åkte hem till skogen på natten då jag hade fruktansvärd hemlängtan, så var hemma och i säng vid 3 på natten ungefär. Otroligt härligt var det dock att vakna upp hemma och har bara myst omkring idag, har inte ens bytt om från pyamasen än. <3

Nu ska vi snart äta middag och sen bär det dock iväg mot staden igen. Tänkte att jag ska ju inte missa träningen, så det är lika bra att åka ner ikväll!
Imorgon börjar Anatomikursen, ska både bli roligt men förmodligen fruktansvärt jobbigt, men det är bara att kämpa på! :)

Lånar några bilder av Michaela så ni får se lite av våran tripp, hade inte kameran med mig så får snatta bilder av tjejerna istället!



Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu