Tenta + adventsstädning

Första tentan för i år är nu fixad, så skönt känns det! Lyckades till och med fixa ihop till ett VG vilket jag inte trodde jag skulle lyckas med. Så nu är jag lite stolt över mig själv faktist! Nu kan jag även lova att vetenskapsböckerna hamnar på hyllan ett bra dag!

Nu ska jag snart ta tag i adventsstädningen och sen bär det iväg till friskis för ett medelgympapass med tjejerna!
Nu är det helg och den helg som vi alla längtat så mycket efter är nu här! Det ska bli så roligt! :D

Preview image is loading ...
Inte länge kvar till jul nu! :)

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu