Träning, akuten, skola

Blev ju som lite dumt på träningen igår då jag fick jätteont i vaden i slutet av passet och var tvungen att åka till akuten. Tur att jag har fina vänner och superbra träningsledare som hjälpte mig. Vi hade iaf rätt kul på akuten, Michaela, Carro och jag! Haha, vi fick oss några goda skratt! :) Som tur var så var det inte hälsenan utan "bara" en blödning i vadmuskeln.
Så nu hoppar jag omkring på kryckor, jag längtar verkligen tills jag får kasta dom, man känner sig så fruktansvärt handikappad.

Nu sitter jag på skolan och vi har precis haft föreläsning om evidensbaserad omvårdnad, det blir mycket att pränta in i hjärnan, men det ska nog gå tillslut.
Nu ska jag snart försöka hoppa mig hem och sen åka hem mot skogen, ska få träffa min Tovis idag! <3
Det var en liten kort uppdatering!

Ha det bra /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu