Underbara dag

Idag har jag hunnit med mycket och jag har verkligen haft ännu en superbra dag!
Först så träffades vi med våran grupp och pluggade lite på förmiddagen.
Efter det träffade jag underbara Annelie för en fika, det var så himla roligt att träffa henne igen. Vi satt och drack te och pratade i nästan 1½ timme, så mysigt! :)
Hon ska även hjälpa mig och Anna med vårat "bokprojekt", det ska verkligen bli så skoj att komma igång med projektet!

Efter det träffade jag Sara och Sofia och vi gick på Subway och sedan en sväng på stan.

Nu har jag precis duschat efter ett pass på Friskis, ja ni läste rätt! JAG ÄR TILLBAKA! :D Det var så roligt, även om jag bara kunde köra 50%. Inget springande eller hoppande, men det var så himla roligt ändå! Snart är jag tillbaka på riktigt.
Nu ska jag ta mig något äta och sedan plugga lite!

Ha det bäst! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

DU är så duktig vännen! <3 Stolt över dig som körde passet idag!

2010-11-17 @ 20:02:39
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, älskade du! Var lika underbart att få träffa dig ska jag säga. Jag blir så varm i hjärtat när du säger så, du ska veta att du betyder lika mycket för mig. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv! Puss <3

2010-11-18 @ 22:20:34
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu