Bad day

Idag har jag en dålig dag! Vaknade inatt p.g.a. magont och var tvungen att ta extra värktabletter, trots detta verkar magontet inte vilja ge med sig. Tur att jag inte hade några större planer idag! Jag håller på att tvätta just nu och om ett tag ska jag gå till bibblan och lämna tillbaka en bok och hälsa på tjejerna som är duktiga och sitter där och pluggar. Efter det tänkte jag ta en kort promenad och ikväll ska jag eventuellt baka lite muffins.
Ska göra chokladmuffins med marshmallows hade jag tänkt, men jag får se om det blir ikväll eller imorgon jag bakar, beror på om jag ids! ;)

Nej nu ska jag ner till tvättstugan, lägger upp bildbevis ikväll om det blir några bakverk!

/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu