Fin kväll

Var på core-träning på friskis i eftermiddag med Michaela och Carro, jag gillade passet. Det kommer nog kännas i magen och ryggen imorgon kan säga!
Har haft besök av Tea, Denise och Annelie ikväll, det var jättemysigt! Vi fikade och pratade minnen, alltid mysigt!
Imorgon fyller fina Emma år så då ska vi fira henne. <3 Vi ska baka henne en tårta, sen blir det en massa mys och utgång på det!
Anna Grundström (har så många Annor omkring mig så måste skriva efternamn också) kommer med bussen till resecentrum imorgon klockan 21.20, så då ska jag vara redo att kramas.  <3 Det ska bli så roligt att se henne igen! Så det blir ett litet avbrott för min det i kalaset, men det går nog bra det med! :)

Nu ska jag se nyaste avsnittet av Kenza & Tyra-show och sen blir det lite OC!

Godnatt! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu