Freedom

Hej kära vänner!
Jag sitter nu på biblioteket och ska låna lite böcker! Ska tillbaka upp på sjukhuset klockan 15. Så tänkte gå förbi lägenheten en sväng också!
Har hunnit med en supermysig lunch med underbara Annelie! Det var så roligt att ses igen, har saknat henne så!

Igårkväll såg jag på Remember me. Vilken film! Har sett den en gång förut, det var på bio med Tea. Jag tyckte att den var så himla bra, men den här gången var den nog ännu bättre! Jag rekomenderar verkligen den filmen till er som inte sett den!

Sen vill jag bara skriva att jag är så glad att jag har så underbara människor omkring mig! <3

Ha det bäst! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad!

2010-10-12 @ 16:30:18
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var verkligen jättemysigt! <3 Det får vi göra om snartsnartSNART igen! :D Puss

2010-10-16 @ 23:07:05
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu