Friskis och svettis

Hade premiär på friskis idag med tjejerna! Det var som ett test för att se om magen skulle palla. Jag hade så skoj, men gud så jobbigt det var. Magen var snäll ända tills passet var slut, då fick jag ont. Det är dock smällar man får ta. Nu måste jag bara ha ett träningskort, har dock inte dom pengarna, men jag vill verkligen komma igång med träningen på rikigt!

Nu sitter vi i datasalen på biblioteket, jag ska ta tag i anatomiplugget. Kursen närmar sig och jag tänkte att jag ska börja i tid ifall det blir fler oplanerade sjukhusvistelser i höst. Vill vara så förberedd jag bara kan!

Nu äter jag årets första skumtomar, underbart säger jag bara! Så fantastiskt gott!

Nej nu ska jag ta tag i pluggandet!

/Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Så roligt att du var med på träningen idag sötunge! <3

2010-10-27 @ 19:40:14
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu