Havsutsikt

Godmorgon på er!
Idag ska jag åka hem till mamma och pappa och även få träffa min käre bror som flyttat hem! Det ska bli så kopiöst roligt att se honom igen!
Jag stannar hemma till imorgon sen åker jag ner igen för att gratta Amanda som fyller 20! :)

Jag läser lite här och där att alla har fått snö, jag ser den dock inte (som tur är) men jag antar att när jag kommer närmare hem så kommer den lysa med sin närvaro! Usch, jag vill inte ha snö, kyla och MÖRKER!

Jag kan ju bjuppa på en "superbra" bild tagen med min mobiltelefon! Detta är min vackra utsikt från mn lägenhet, jag ser även arenan men kunde inte ta bilden åt det håller p.g.a. solen! Haha ;) Men jag har trots allt havsutsikt! Man kan skymta havet mellan arenan och en annan byggnad!  Se pil nedan ;)



Fint väder är det och INGEN snö!


Hoppas ni får en fin dag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu