Helgen

Hej mina vänner!
har haft en riktigt bra helg med födelsedagsfirande i fredags, myskväll igår och nu är jag hemma i skogen. Har varit hos farmor och farfar och firat farmor som fyller 65 och min kusin Anton som fyller 5. Dock har jag jätteont i magen så var tvungen att åka hem efter maten. Jag förstår verkligen inte vad det är som är fel, orkar inte med detta längre!
Överlag har i alla fall min helg varit superbra, har haft så roligt med tjejerna och det var mysigt att träffa familj och släkt idag!
Nu ska jag lägga mig framför tv:n och se en film. Imorgon bär det iväg tillbaka till stan. Ska ha möte med rektorn på universitetet och sen blir det träning på kvällen. Det blir pulspass + yoga, båda är nya för mig så det ska bli intressant och roligt.

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu