Jag är 19 år, 19 år i staden

Det har varit dålig uppdatering nu igen! Jag har mått sjukt dåligt efter sjukhusbesöket i Torsdags som är bland det värsta jag varit med om någonsin! Nu mår jag lite bättre iaf!

Numera är jag ju stadsbo! Det stora flyttlasset anlände till Hamnis igår och nu är jag nästan helt inflyttad! Jag trivs som fisken i vattnet!
Haha jag och Michaela har kommit på en rätt lustig grej! Numera gör vi i princip allt bara 3-meter ifrån varandra! Haha! Jag sover, äter och duschar 3-meter ovanför henne!

Idag ska jag försöka få ordning på allt porslin och så! Allt som har varit i den kartongen ska diskas och ställas in i skåparna!

Vid 14.30 blir det lunch med Michaela och Emma och ikväll blir det eventuellt träning på Friskis. Det beror på hur min mage känns! Det känns lite tidigt att börja träna redan, men samtidigt vill jag så gärna!

Nej nu blir det frulle och sen disken!


Michaelas bild från när jag började flytta in i fredags! :)


Ha en bra dag! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli mysigt att luncha med mina favoritflickor! <3

2010-10-03 @ 13:21:17
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu