Music maestro

Idag är jag en trött Sara. Trots detta vaknade jag innan väckaren ringde.
Jag har sett på fejjan att min kära granne är vaken så då kan jag spela lite musik för att komma igång! Vill ju inte störa min kära vän under hennes skönhetssömn!

Idag har jag som sagt ett fullspäckat schema. Ska först träffa min kära moster och min kusin och visa dom lägenheten och sen ska vi äta lunch. Efter det ska jag upp på sjukhuset och sen ska jag på ytterligare ett möte. Tänkte ju försöka hinna klämma in en promenad också men vet inte när jag ska hinna med det. Mörkrädd som jag är och med min "lätt" oroliga mamma blir det nog ingen promenad då det blivit mörkt. Får se om jag hinner men en sväng innan middagen som jag gjorde igår!

Nu ska jag leta upp någon bra musik och försöka komma igång!


Lägger upp ännu en bild från min promenad igår! Fina, fina Ö-vik!


Hoppas ni får en fin dag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu