Snart, snart, snart!

Åker in och ut på sjukan som de flesta av er redan vet. Imorgon blir jag dock förhoppningsvis utskriven, så då ska jag börja uppdatera igen!
Måste bara berätta att jag och Anna fixade i min lägenhet igår då jag hade permission. Det blev så himla bra! Jag ska lägga upp bilder då jag har hämtat kameran i skogen!
Ska även skriva att imorgon kommer min bror hem! Som jag längtat efter honom!<3

Vill tillsist skriva att jag mitt i eländet är så glad att jag har så fina människor omkring mig! <3

Vi hörs snart! Ta hand om er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu