Tovilovilov

Det har kommit mer än 10 cm snö inatt! Jag ska inte kommentera det mer, det är nog bara att gilla läget.
Nu ska jag packa ihop lite saker som ska med till stan och i eftermiddag åker jag tillbaka till lägenheten igen. Skulle egentligen stanna hela helgen men åker hem under veckan istället, det blir så mycket bil/buss-åkande fram och tillbaka annars.

Innan jag åker ska jag hinna med att pussas lite mer med Tovis. Anna och Tove skulle komma förbi under dagen. Hon är så mysig min lilljänta. Igår satt vi och lekade med en kortlek och hon var helnöjd. Vi lekade i säkert 30 minuter och hon satt och var helt inne i det. Lite fashinerande att ett barn på 10 månader kan roa sig så pass mycket på egen hand. Hon är för go!

Nej nu ska det packas det sista!




Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu